

Ik heb het bij de F ook gehad, na een tijdje ging daar de achterrem piepen. Tikje tegen de rem was genoeg om het te stoppen voor even maar daarna begon het weer.






gille schreefColon en dat na 500 km. (en daarvoor zo'n 45.000miles)



.
)

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.