Ik bedoel geen lampen op de plaats van de mistlichten maar een inbouw/aanpassing zelfbouw ergens op de bumper.
Graag wat fotos en ideeen















ttdesign6 schreefColonLedjes in de mistlichten of het stadslichtje in de F/TF vind ik prima kunnen en dan zeker bij de TF. Verder zijn er maar heel weinig varianten die ik zie zitten omdat het er nagenoeg altijd wel heel erg aftermarket uitziet.

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.