Ik heb me laten inspireeren door Demor en heb zelf een bracket gemaakt om de leidingen netjes te positioneren
http://dennis.core-lan.nl/mgf/album51?page=2
http://dennis.core-lan.nl/mgf/album51?page=3



Ik heb me laten inspireeren door Demor en heb zelf een bracket gemaakt om de leidingen netjes te positioneren

Demor schreefColonNiet bang dat het afbreekt, dan?


Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.