door The_Ripper » za jul 27, 2013 1:18 pm
Heren,
ik zit nu in italie. Gemiddelde van 150 en buitentemperatuur van 35 graden.
bij aankomst hoorde ik de koelvloeistof nog door de leidingen sissen en een borrel in het reservoir. Ik ben sinds vorige keer als de dood voor koppakking. Olie op pril en koelvloeistof ook normaal, niks geen smurrie in de doppen ofzo! Dop koeling eraf gehaald voorzichtig en kwam klein beetje rook uit.
Algemene vraag: is dat borreltje in de koeling normaal na zo'n rit en buitentemperatuur? Ik kan mn temp meter niet aflezen namelijk.
alvast bedankt, ik hoop snel een antwoord te krijgen want mn gedachte blijft daar nu teveel bij hangen
MG-F Antraciete 1997 met Trophy 160 blok, TF omgebouwd (int. + exter.)
Mods: Milltek quad uitlaat, Spacers, 17" Evolution, Seat Leon splitter, Xenon, K&N filter, Ground Zero underseat subwoofer + versterker, Sparco versn. pook, LED's, Alcantara raamstijlen, Carbon achterklep + raamstijlen
Daily: Mini Cooper S JCW 211pk, GP onderstel + Bastuck RVS Exhaust