Mijn vraag nu: Als er lucht in het koppelingsysteem zit, moet het vloeistofniveau in het vaatje onder de voorkap dan niet te laag staan? Of zit er zo weinig vloeistof in het circuit dat het niveau nauwelijks zakt in het geval er sprake is van lucht?
Bijgaande foto laat zien wat het vloeistofniveau is bij mijn F.
B.T.W.: Als de auto stil staat kan ik prima schakelen (dus het ligt niet aan de versnellingskabels).
Bij voorbaat mijn dank voor de reacties.
René





