Maar tijdens het schoonmaken van het interieur ontdekte ik een klein sneetje onder de hoofdsteun, precies in het midden
Onder de andere zit een exact dezelfde, ook even groot. Liever een sneetje aan de onderkant dan aan de bovenkant, dacht ik zo
maar hebben jullie dat ook in uw TF of F?? En wat is het nut daarvan of hoe is dat ontstaan??


Sneetje is ongeveer 1 cm en mijn zetels zijn van stof.

