


brusten schreefColonEn anders kan Heist op den Berg ook nog (da's bij mij)
Bij Brunoheeft ie dan een pomp want hij heeft ook nog nooit lowering pins gestoken,
![]()
![]()
![]()
![]()


Bruno schreefColonErik is dichterbij : Waasmunster !
En anders kan Heist op den Berg ook nog (da's bij mij)


Superboer schreefColonIs het geen idee om eens in kaart te brengen waar in België en Nederland forumleden zijn die de mogelijkheid hebben om F-jes op hoogte te zetten?
Kan best handig zijn zo'n overzicht.
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.