





Andros schreefColonWelke uitlaat heb je eigenlijk Ad? Ik rol binnenkort ook die kant op en ik heb een Daytona gestoken he. Tot nu toe nog niet gestoord aan de uitlaat eigenlijk.



Andros schreefColonOch, als ik zie op wat voor fuiven ik soms in Gent zit... Avondje naar de Vooruit is tien keer erger dan een cabrioritje...


Steffie schreefColonWat dat betreft zullen we elkaar wel nooit begrijpen.


Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.