door Tukker » vr jun 28, 2013 11:08 am
Loweringpins hebben ook nadelen, Je gebit is meer aan slijtage onderhevig, je moet harder rijden om de drempels te kunnen raken, auto komt lager waardoor je meer aan de weg kleeft, Kortom: snelheid gaat omhoog welke meer brandstof kost en een verhoogde kans op bonnen. De fun factor gaat omhoog waardoor je nog meer uren in je F wilt door brengen. Is dit echt wat je wilt.

Kan het mij haast niet voorstellen.
ps. Dan zou ik overwegen jou "to do" list in één keer af te werken.

Laatst bijgewerkt door 1 op
Tukker, in totaal 0 keer bewerkt.
goodgoan Tom
[b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)