MG Metro-man schreefColonhallo
heeft er iemand toevallig foto's genomen van onze MGZS?
bedankt
mg metro man
![]()
![]()
Zo te zien zijn er meer getrokken van 'the man' dan van 'his machine'
Heb er slechts 1 kunnen vinden waar hij in de verte op staat:
Maar als het uw vader om die kras te doen is: toen wij vertrokken was er nog niets aan te zien
Overigens nog bedankt voor de tip zondag, heb er de woensdag 2 binnenbanden van de midget laten vervangen. Die staat nu dus weer netjes op z'n vier pootjes mét nieuwe remmen. Kan dus binnenkort naar de keuring...

TF 135 Elegance / Midget


