

[url
][/url] [url
][/url] [url]
[/url] [url
][/url] de f staat nu compleet in de grondverf,de Tophy splitter is aan de bumper bevestigd en is ook klaar voor de grondverf. maandagnamiddag zal de lak erop gezet worden en paar dagen later zou de mgf compleet af moeten zijn.foto's na het lakwerk volgende week,grt danny



][/url] voor en achterbumper zijn in speciale grondverf gezet en nu ook klaar voor de lak

