

@Sander, Paul en Bruno,

MGF_TV schreefColon@Sander, Paul en Bruno, en al de rest die er iets van weten
Nu jullie specialist distributieriem zijn had ik jullie graag enkele vragen gesteld;
heb je speciale tools nodig om een distributieriem te steken?
Hoe lang deden jullie er over en is het te doen alleen?
Wat vervangen jullie er nog allemaal bij?
Terwijl jullie lekker aan het karren waren op de kempenrit lag ik met 40°C in het hospitaal door een serieuze longontsteking. Momenteel ben ik thuis en hier moet ik nog twee weken zitten. Nu nog wat zwakjes maar tegen het einde van volgende week denk ik dat ik de muren oploop. Gezien de F eigenlijk al zes jaar oud is en er volgens mij nog geen nieuwe riem op zit dacht ik van daar een paar dagen zoet mee te zijn.
Hoe zit het eigenlijk met het kleppen stellen? Ik ben net naar Spanje over en weer gereden met de F wat zeer aangenaam was maar ik heb de indruk dat er een tik in de motor zit en hoop dat het aan de kleppen ligt.
Groeten,
Tomas




Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.