sinds vorige week gaat mijn srs lampje niet meer uit, het ging aan na 'n ritje zondagmiddag,
ik heb zaterdag gekeken hoe mykel (super gast trouwens) mijn riemen en waterpomp vervangen heeft. toen ik daar vertrok alles super in-orde maar zondag middag dus plots het srs lampje wat ging branden.
iemand hier een idee over?
tweede punt is dat mijn dynamo niet meer laadt, dit was mij opgevallen toen ik bij mykel niet meer kon starten,
deze kan dus al niet meer geladen hebben op de weg naar Duitsland,
het rare van deze zaak is dat er geen waarschuwingslampje brand wat een dynamo storing aanduid
ook hier graag wat advies , goede raad over ontvangen.


