deze trekt bij stilstand een beetje naar links, maar als ik begin te rijden is er geen probleem mee.
nu moet ik deze week naar de keuring (apk) dus zou ik voor die trip mijn bekrachtiging graag uitschakelen
zodat er ook geen trekken in het stuur zit. want ik had hiervoor de laatste keer een opmerking.
iemand die mij hierbij kan helpen??
alvast bedankt gille.




