door Carl » vr jun 07, 2013 12:46 pm
Het is een spuitbus met idd een soort olie, enkel het is geen olie, maar pure siliconen. Je kan dat uitwrijven met een vodje over de gehele rubber, het zorgt tevens voor een mooier uitzicht van de rubber en bovendien gaat deze dan langer mee. Ik gebruik ook soms siliconenvet uit een tube. Je moet hier heel heel weinig van gebruiken/uitwrijven, het resultaat is gelijkaardig. Vermoedelijk is het legerproduct ook siliconenvet, maar pas toch maar even op, misschien eerst even proberen op een onschuldig stukje. Siliconenvet is niet echt goedkoop, gebruik het met mate, als je teveel gebruikt dan blijven er afdrukken op je raam en/of kleren, bovendien blijft er dan zand enzo inhangen, en dat wil je niet.
meestal gebruik ik een papier vodje dat ik even tegen de tube hou en dan kan je al een heel stuk inwrijven. Voorwaarde is wel dat de rubbers al proper zijn. Mosresten ed kan je best met water verwijderen. Gezien de auto niet buiten komt als't regent en meer gewassen dan gereden wordt worden de rubbers normaal niet mee vuil.
MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
todo: genoeg voor de volgende jaren .
Save nature ! Drive a GREEN car!