Hey mannen vandaag de console gedemonteerd om die te ontdoen van het prutswerk van 1 van de vorige eigenaars.de console was met de borstel geverfd in mat zwarte verf.1x ontdaan van de verf(synthetische thinner) vond ik een in kleur zijnde mooie console terug.tetrug gepolijst met mooi resultaat tot gevolg.ik heb alle fiches op een blad papier gezet om toch maar geen al te domme of gevaarlijke verkeerdelijke aansluitingen te maken,dacht ik

de fiches voor de ramen li&re aansluiten.groen op plaats 2van re,wit slc op 3,blw op 4. dan heb ik beginnende van li dus elec raam en 2X open aansluitingen maar heb nog fiche over die dus op plaats 2of3 moet.kleuren van deze zwarte fiche zijn volgens mij als volgt: r/zw - zw/or -zw/gr - zwart. radio was geen probleem. klokje heb ik als volgt doorzichtige fiche boven rode fiche li en doorzichtige fiche met zwarte draad onder. Temp meter als volgt : kleine fiches op zwarte stekker zijn rood boven zwart onder. kan iemand dit bevestigen en waar moet die laatste zwarte fiche die ik eerder beschreven heb. was er toch ene vergeten zeker

tempmeter rood boven/zwart onder??[url]

[/url] [url]

[/url] doorzichtige fiche zwarte kabel onderaan is dit correct
[url]

[/url] deze losse fiche moet op de 2de of 3de van links aangesloten worden? wie weet het zeker