Bij het opzoeken blijk ik uit te komen dat enkel de TF'en met VVC een koeler hebben? Klopt dit of heb ik een speciaal geval van duitsland zonder koeler?
Want mijn olie wordt dus wel wat warmer dan ik wil, maar dit kan door de verbeterde vulling zijn
Vrees dat ik ergens een koeler moet gaan zoeken/plaatsen maar blijkbaar is een orginele koeler niet echt simpel om bij te plaatsen
Wat ik ook dacht te proberen is een race oil te proberen met bv 10w60 ipv 10w40 zodat hij wat dikker blijft op temperatuur maar of dit een oplossing is of eerder een uitstel ben ik niet uit.







