Ben een beetje aan het kijken voor een leukere uitlaat.
Nu zag ik op een site dat je dan ook een sportkathalysator moet hebben zeker voor het extra vermogen.
Er stond op die site dat dit 8 tot 12 % extra vermogen oplevert.
Nu lijkt me dat erg veel, heeft hier iemand verstand van?
Wat levert het ongeveer op en wat merk ik er van?





