hey mannen is er iemand die weet of de winddeflector van Sisa design beter is dan het gewone normale windscherm,of maakt dit geen verschil en is het gewone windscherm voldoende. grt danny
Indien het windscherm geschikt is voor de MGF/TF zou ik hem gewoon nemen. Het is een metalen of plastic omhulsel met wat gaas ertussen, lijkt mij goed.
hey de winddeflector van sisa design is een plastiek scherm met alu frame,je moet het zeker eens opzoeken ziet er wel goed uit. ik heb de prijs opgevraagd voor de mgf en is 200€. grt danny