


Los schreefColoneen bakrevisie kost een vermogen.


Carl schreefColonmotorolie <> versnellingsbakolie.....
zucht ! er zit helemaal geen peilstok op je versnellingsbak.
En als je voor olie vraagt zet er dan even bij of je een steptronic of een manuele bak hebt, dan kunnen de mensen die je vraag wél begrijpen beter reageren.



Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.