door brusten » vr mei 03, 2013 7:58 pm
hallo mannen vandaag tip opgevolgd van Bruno ivm blijven hangen van de koppeling. gewoon de koppelingsstaaf goed geolied en probleem is van de kaart.versnellingsbakolie ook vervangen waardoor het in versnelling zetten toch ook al wat vlotter gaat alhoewel het nog bijlange geen 100% is.maar toch al wat beter.het is precies of de hefboom voor ontloppeling beetje geplooid is.zou dit het euvel kunnen zijn?of koppelingscilinder?ik zou zeggen laat maar komen die tips heb hier al veel geleerd op korte tijd.nogmaals dank aan allen voor dit super forum.grt danny