BUTTON_POST_REPLY 6 berichten Pagina 1 van 1
remmen
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

remmen

door brusten » vr mei 03, 2013 11:48 am

hey mannen ik ben nog een grote leek ivm de mgf. de vertraging van de remmen is volgens de autokeuring ok maar volgens mij toch wat onveilig.heb reeds de remvloeistof vervangen en alles ontlucht maar heeft niet veel uitgemaakt. de schijven en blokken zien er nog zeer goed uit. heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen. velgmaat 15 inch.grt danny
    amnon
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1056
    GeregistreerdCOLON za jul 18, 2009 2:29 pm
    WoonplaatsCOLON Purmerend
    CONTACTCOLON

Re: remmen

door amnon » vr mei 03, 2013 3:39 pm

Tja, als de garage zegt dat de vertraging goed is en alles ziet er goed uit, kun je, als je nog steeds niet tevreden bent een upgrade naar de AP race klauwen overwegen, maar dat gaat met 15" niet lukken...
    Is het werkelijk zo onder de maat? Heb je brake cleaner op de disk geprobeert om te ontvetten eventueel (pas op dat je niet al je kopervet van je blokjes af cleaned).
    Het was de MGF Trophy 160, Trophy Yellow, ZandF stage 1 & 2 re-mapped, cold air feed, aangepast IAT sensor, low level warning kit, inox koelbuizen, Pipercross panel filter, maar heb hem helaas ingeruild. Hij is nu in het buitenland en als iemand weet welk buitenland en wie de gelukkige bezitter is van "mijn" auto, wil ik het heel graag weten. Voor nu resten de herinneringen: Youtube kanaal 1 en Youtube kanaal 2
  • Sergiosios
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 267
    GeregistreerdCOLON vr mei 13, 2011 7:45 pm
    WoonplaatsCOLON Heerlen

door Sergiosios » vr mei 03, 2013 6:24 pm

Als de brake-cleaner niet helpt..
    Gegroefde remschijven met perfomance brakelines is ook mogelijk en past onder alle velgen.

(perfomance brakelines zijn niet toegestaan in België.)
    MGF 1.8mpi 1997 BRG 1997™