




RemcovanKuilenburg schreefColon Ga naar een echte banden boer ipv kwikfit, profile etc!






Carl schreefColonHet uitlijnrapport lijkt erg op het rapport dat ik vroeger ook kreeg bij uitlijnen, tegenwoordig hebben ze een andere printer geinstalleerd en is het niet meer in kleur, maar nog wel de identieke layout. Waarschijnlijk gebruiken ze identieke software.



Tukker schreefColonKan iemand mij uitleggen waarom je TOE-IN zou willen op je voorwielen?

Carl schreefColonZie op ongeveer elk forum over de uitlijning van een F, + de overdreven slijtage aan de binnenzijde van voorbanden van een standaard uitgelijnde F

Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.