Ik heb 3/4 weken terug de linker kant van mij auto op laten pompen aangezien deze zo laag lag en ik geen vinger meer tussen de band en de wielkast kon krijgen.
Nu is het weer zover dat de zelfde kant weer significant lager ligt dan de andere kant.
Dus de kant die ik 3/4 weken geleden opgepompt heb is weer ingezakt!
Wat zouden de oorzaken kunnen zijn??
- lek ventiel?
- lekke veerbol? (gasbol, of hoe da ding heet)
- lekker gasslang?
-
-
Wie kan mij hierin helpen de oorzaak te vinden of weet hier een goede manier voor?
Het gaat om een Trophy! Dus hoor iets lager dan standaard f te staan.
En dan voor de zekerheid deze vraag:
Kan het kwaad als die hydrogas dinges aan een kant helemaal leeg is om er dan mee te rijden?
Ik hoop echter dat ik met hulp van jullie mijn forum vrienden eruit ga komen ipv dat ik meteen een garage bel die mij €100.000 euro gaat rekenen





