Dan maar op de fiets
Zojuist koelvloeistof bijgevuld. Moest 1 liter bij. Motor gestart om te kijken of ik iets kon zien lekken. Er kwam in erg korte tijd rookvorming. Het leek vanonder de olie vuldop op het kleppendeksel te komen. Vrees dus dat ik weer een HGF te pakken heb




