

zonder de ophanging extra te belasten

- Inkorten van de pook (werkje gedaan door Sander, Merci Sander) , ook hier werd het zicht sterk verbetert en daarenboven, wordt het schakelpatroon korter, waardoor je sneller accelereert. Het leuke aan deze mod is, dat het niks kost !

ErikB schreefColonzonder de ophanging extra te belasten
Daar ben ik nog niet zo zeker van. Hoe meer het wiel naar buiten komt, hoe groter de lastarm (zie eerste Fysica lessen). Aengezien het gewicht van de auto identiek blijft (we verwaarlozen het gewicht van de spacers) vergroot dus het moment.
Anyway, benieuwd naar het resultaat.
Bij mij zijn spacers een "no go", zeker zolang hij achteraan zo laag ligt.

Demor schreefColon- Inkorten van de pook (werkje gedaan door Sander, Merci Sander) , ook hier werd het zicht sterk verbetert en daarenboven, wordt het schakelpatroon korter, waardoor je sneller accelereert. Het leuke aan deze mod is, dat het niks kost !
Met een slijptol![]()



Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.