door Janmgf » wo maart 27, 2013 4:56 pm
Ik denk dat de aansluiting van de slang op de radiateur (links onder) lek is.
Op deze plek ligt soms wat water op de grond. Waarschijnlijk / hopelijk zit de slangklem niet goed vast.
De dop die ook links boven op de radiateur zit is wél goed dicht !
Kan ik bij deze slangklem komen zonder de bumper te moeten demonteren?
Bijvoorbeeld door de plaat waar het kofferdekselslot in zit te verwijderen?
Ik informeer liever maar even vóórdat ik van alles los ga maken.
Omdat ik geen brug heb is werken via de onderkant niet echt een optie.
MGF 1.8i Mk II, BRG, Cream/Walnut leer, Bright Grille Kit, Bootrack, LLW kit, bj.2000
Mijn andere auto's zijn een Oldsmobile 88 Dynamic Holiday Coupe uit 1958 en een Peugeot 3008 Allure Aut.