Binnenkort gaat de hardtop eraf en dan komt de KH-splitter, RVS spruitstuk-downpipe, sportcat en de Lotus Stage 2 demper er onder. Nog een bocht met flens aan de demper en de ophanging aanpassen.
KH splitter onder een TF moet kunnen en een bocht voor de uitlaat heb ik nog niet. Bevestigen van de demper is geen probleem, even de ophanging veranderen.
Ik ga dan wel dit jaar met pensioen maar heb nadat de HGF veel (ik had er een ander blok voor kunnen kopen) gekost heeft, weer heel veel zin om van mijn TF160 met de nodige mods te genieten. Je hebt toch een leuke hobby nodig en ik wil er nog meer aan gaan doen.