ik had nog vloeistof en de temp was niet te hoog geweest en heb het optijd opgemerkt. Ik zag gewoon een heel spoor aan druppel naast mn auto na het inparkeren.
Ik heb een half liter verloren na een ritje van 14km +/_ 15 min, dus ik gok een gescheurde slang (Laat ik het hopen na afgelopen HGF)
Mijn olie was nog perfect en alles was normaal, ook het stijgen van de kvs qua temperatuur was relatief normaal.
hier lekt het ergens: (het is overigens sinds vandaag, want er lag niks onder toen ik weg reed.)


Heb ik weer
Iemand tips waar ik zou kunnen kijken? Ik ga overigens pas zondag kijken aangezien ik de rest van de week geen tijd heb.
Ik heb garantie van de reparatie van de HGF, anders gaat ie zo naar de garage.
Groeten, Davy




