door D.B.C. » do feb 28, 2013 2:38 pm
Ik heb heel af en toe problemen met mn startmotor. Hij geeft dan geen kick en doet niks. Dit is soms, maar vaak ook weken niet.
Dit heb ik al sinds ik de auto heb, maar omdat het toch vervelend is en de startmotor ook niet beter van word als je er telkens een tik op de relais moet geven, wil ik er wat aan gaan doen.
Nu vraag ik me af wat verstandiger is.
Kan ik de startmotor beter laten reviseren? Of kan ik beter een andere kopen? zo ja iemand suggesties?
Mijn F komt uit begin 2000 een MK1, dus ik neem aan dat ik dan ook de 10 tands versie heb?
Groet, Davy
Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.