


Bruno schreefColonAls je TF graag sporen opzoekt in de weg, is dit te wijten aan het feit dat de banden vooraan aan de brede kant zijn IMO.
Op welke bandenmaat is je TF geschoeid ?

Johan schreefColonRene, is dat springerig gevoel in bochten gekomen nadat de achterbanden waren vernieuwd?
Alle banden moeten een paar 100 km worden ingereden trouwens.
Johan


Sander schreefColon
De GS(D?)2's worden niet meer gemaakt dus je zal voor nieuwe moeten gooien vrees ik



Demor rijd met de zelfde combinatie maar die heeft geen problemen, vraag me niet waarom Misschien denkt hij dat het zwabberen door zichzelf komt

Demor schreefColonhohoho.....

Demor schreefColonDemor rijd met de zelfde combinatie maar die heeft geen problemen, vraag me niet waarom Misschien denkt hij dat het zwabberen door zichzelf komt
hohoho.....
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.