Bij Brezan waren 35e per stuk.
Ze zeiden dat het speciale waren ofzo, via kenteken gezocht in hun systeem en toen kwamen deze dure eruit.
(weet het merk en type niet meer) Ik was meer prijs georiënteerd aan het kijken, Hollander he....
Ik wil natuurlijk geen bocht maar ook geen hele dure:P
Als ik kijk op de site van B&G zijn ze 10pound ong per stuk.
En op ebay voor 30pound voor een set van 4.
Is er verschil tussen de bougies voor normale F of een Trophy??






Als ik er gewone bougies insteek is er na een paar ritjes meestal al eentje die de geest geeft dus die Iridiums zijn eigenlijk op termijn nog heel goedkoop!