Aangezijn mijn F tot op de laatste schroef uit elkaar is geweest (zo voelde het althans) om hem netjes te kunnen spuiten.... kan ik je wel een tipje geven over de roostertjes.
Heb ze immers zelf ook allemaal vervangen....
De voorste roosters kun je zonder kit en snijwerk aan de binnenkant van je bumper monteren. Doe dit wel na het demonteren van je bumper. Van onder af heb ik het nooit geprobeerd. Maar kan me indenken dat je de roostertjes beter kunt uitlijnen als de bumper los ligt. Niets is storender dan scheef zittende grilles.
De grilles in de zijopeningen moet je bijknippen (ik kocht een mooi en niet te duur setje via Marten.... Autostyle is zelfs stukken duurder!!). Tijdens het bijknippen kun je het beste de roostertjes op elkaar leggen... en aan elkaar vast maken zodat deze onderling niet verdraaien(!). Zo weet je zeker dat de diagonale lijn klopt! De zijroostertjes heb ik met zwarte kit (nog over van een bodykit) vastgekit. Laten drogen en terugschroeven... klaar.
Neem wel een goeie kniptang, want die verrekte grilles zijn taaie rakkers

.