Ja, ik vond 50 lege bier blikjes onder de stoel…
Het geluid komt van midden achter en aangezien ik nog een leek ben en alles achter zit (motor, versnellingsbak en uitlaat) kan ik niet goed bepalen waar het vandaan komt.
Ook is het soort geluid moeilijk te omschrijven.. Een beetje alsof je met je nagel langs de tanden van een stalen kam gaat. Zou het een ratel van het synchroniseren van de versnellingsbak kunnen zijn?
Ik loop zo ff naar buiten om te kijken om het hitteschild los zit.