Voorbumper/grill en andere koplampen, waar en hoe?
  • ray1983
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 35
    GeregistreerdCOLON wo jun 29, 2005 10:04 am
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    Voorbumper/grill en andere koplampen, waar en hoe?

    door ray1983 » di aug 02, 2005 2:03 pm

    Hi luitjes,

    Ben ik weer, de a-technische man van dit forum :)

    Ik wil het een en ander aan mijn MG laten faceliften als het ware en enkele onderdelen zijn de voorbumper, koplampen, stoelen en pookknop / asbak.

    - Pookknop en asbak heb ik laatst in een MG gezien en die waren mooi van chroom. Iemand enig idee waar ik deze kan kopen?

    - Stoelen ..tja, mooie leren stoelen of van die beige-achtige kleur stoelen zijn echt heel erg mooi. Iemand een adresje waar deze te verkrijgen zijn? Is dit makkelijk te monteren?

    - Voorbumper...ik zag net dit plaatje en dat ziet er wel heel geil uit moet ik zeggen. Zal ook wel wat knaken kosten, maar ja, dat moet dan maar. Spuiten etc. zal ook wel nodig zijn dan.

    Plaatje: Afbeelding

    Alvast bedankt voor alle tips.
    Richtprijzen zijn ook altijd welkom natuurlijk :)
  • Jean
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 437
    GeregistreerdCOLON wo jun 22, 2005 3:27 pm
    WoonplaatsCOLON Graetheide
    CONTACTCOLON

    door Jean » di aug 02, 2005 2:42 pm

    Hoi,

    ik heb nog niet veel geschreven, maar des te meer gelezen.

    - De pookknop kun je kijken bij mgfnl.nl en binnenkort mischien bij mg-sp.com.

    - De zetels heeft volgens mij Bruno nog een adres voor.(correct me if i'm wrong)

    - De bumper is een standaard TF-bumper met de vinnen in de gril weg gezaagd en onderin de stijlen aangebracht. Dit staat wederom bij mgfnl.nl en waarschijnlijk bij mg-sp.com.

    Of aan de andere kant van de Noordzee hebben ze ook veel keus.
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » di aug 02, 2005 2:48 pm

    Is de F op de foto niet origineel een Abbingdon ??
  • John
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 404
    GeregistreerdCOLON vr maart 26, 2004 11:10 am
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.
    CONTACTCOLON

    door John » di aug 02, 2005 3:49 pm

    Jean schreefColon- De bumper is een standaard TF-bumper ...

    Maar dan wel met een extra onderlip, die zit er bij een standaard TF-bumper namelijk niet op. Wellicht dat dat een onderdeel is van een body-kit waar ook de sideskirts toe behoren ?
    Laatst bijgewerkt door 1 op John, in totaal 0 keer bewerkt.
    "Het is daarom ook dat mensen met talent voor duiken geen duiker mogen worden"
    AfbeeldingTF 135 Elegance / Midget
  • ray1983
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 35
    GeregistreerdCOLON wo jun 29, 2005 10:04 am
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door ray1983 » di aug 02, 2005 3:49 pm

    Bedankt Jean, ik ga mgfnl.nl even bekijken.

    @luc: geen flauw idee :)
  • ray1983
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 35
    GeregistreerdCOLON wo jun 29, 2005 10:04 am
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door ray1983 » di aug 02, 2005 4:01 pm

    Damn dit is mooie leren bekleding zeg: http://www.ictnv.be/Dutch/c_mgf.htm
  • Jean
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 437
    GeregistreerdCOLON wo jun 22, 2005 3:27 pm
    WoonplaatsCOLON Graetheide
    CONTACTCOLON

    door Jean » di aug 02, 2005 4:26 pm

    Oké het klopt. Er zit nog een lip onder de bumper. Dat viel mij eigenlijk later pas (weer) op. :oops:

    Welke kleur combinatie bedoel je? Op de pagina staan er meer. Welke kleur is jouw auto? Om een beetje het geheel bij elkaar te kunnen bedenken.
  • ray1983
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 35
    GeregistreerdCOLON wo jun 29, 2005 10:04 am
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door ray1983 » di aug 02, 2005 4:30 pm

    Mijn auto is zwart ( http://www.syntax-it.nl/auto/1.jpg & http://www.syntax-it.nl/auto/2.jpg ) en de bovenste en de tweede van boven lijken mij zeer geschikt!
  • Jean
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 437
    GeregistreerdCOLON wo jun 22, 2005 3:27 pm
    WoonplaatsCOLON Graetheide
    CONTACTCOLON

    door Jean » di aug 02, 2005 4:40 pm

    Lijkt mij ook een mooie combinatie.

    Jou eerste foto is dat echter ook :wink:
    MGF 1.8 VVC Volcano voor de deur voorzien van:

    TTB, K&N-filter + hitteschild, Magnecor bougiekabels, assortiment RVS boutjes en schroefjes, platinum bougies, Thropy koplampen, remservo steun, alu pookknop, alu + leer handremhendel. En nog een hoop wat er in of op moet.
  • ray1983
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 35
    GeregistreerdCOLON wo jun 29, 2005 10:04 am
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door ray1983 » di aug 02, 2005 4:44 pm

    Jean schreefColonLijkt mij ook een mooie combinatie.

    Jou eerste foto is dat echter ook :wink:


    Haha bedankt :) Mijn vriendin vind het vreselijk die foto, maar ach, moet kunnen he ;)

    Zijn die stoelen eigenlijk makkelijk erin te plaatsen?

    Prijzen kan ik niet vinden op de site, dus ga morgen eens bellen met onze Belgische vrienden.
  • ray1983
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 35
    GeregistreerdCOLON wo jun 29, 2005 10:04 am
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door ray1983 » di aug 02, 2005 4:50 pm

    Gelijk maar even gebelt.

    750 euro (ex 21% BTW) inclusief montage. Ze zitten in de buurt van Antwerpen dus op een mooie zomerse dag wel de moeite waard om heen te rijden. Mooie prijs moet ik zeggen.

    Deze dus:
    AfbeeldingAfbeelding
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » di aug 02, 2005 5:54 pm

    750 euro is inderdaad de prijs. Misschien kan ik er nog iets af krijgen, maar ik werk sinds kort niet meer samen met ICT. Niet dat ze geen goed werk leveren, maar t'is iets persoonlijk.
    Ik heb dan ook een andere garnierder gevonden.
    Indien je wil kunnen we wel iets regelen.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • ray1983
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 35
    GeregistreerdCOLON wo jun 29, 2005 10:04 am
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door ray1983 » di aug 02, 2005 5:59 pm

    Bruno schreefColon750 euro is inderdaad de prijs. Misschien kan ik er nog iets af krijgen, maar ik werk sinds kort niet meer samen met ICT. Niet dat ze geen goed werk leveren, maar t'is iets persoonlijk.
    Ik heb dan ook een andere garnierder gevonden.
    Indien je wil kunnen we wel iets regelen.


    Dat zou hartstikke fijn zijn Bruno!

    Wellicht dat je nog een adresje hebt iets dichter bij (mijn) huis? :)
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » di aug 02, 2005 6:06 pm

    PM
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Jupilerman
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1435
    GeregistreerdCOLON ma apr 05, 2004 10:13 pm
    WoonplaatsCOLON Hamme

    door Jupilerman » di aug 02, 2005 7:09 pm

    de onderspoiler lijkt mij een aangepaste item van de rover 25 / MGZR

    Afbeelding

    ff naar de "aheum" dealer.

    het is idd een abingdon. De kleur van de kap (die weliswaar aftermarket kan zijn, maar ik denk het niet) en de stoelen geven het weg. Want die combinatie is toch wel echt abingdon

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten