Hebben we het hier dan over een overgespoten MGF? Het lijkt me toch sterk dat een F met blauwe lak van buiten de niet zichtbare delen van het chassis groen zijn gespoten vanuit de fabriek? Iemand dit al eens eerder gehoord o.i.d?









Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.