Bij mijn camper was het gewoon de massa v/d starter die wat proper gemaakt moest worden!

Ik had eerst alle andere massaverbindingen proper gemaakt en uiteindelijk was het die v/d starter zelf!
De starter zelf was nog maar pas vervangen door de vorige eigenaar dus die had ik in eerste instantie uitgesloten maar blijkbaar was die vervanging v/d starter toen ook niet nodig geweest maar hadden die pipo's in de garage gewoon de klemmen eens wat moeten afschuren!
