BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1
distributie handmatig of automatische spanner
  • Avatar gebruiker
    remcow
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 77
    GeregistreerdCOLON ma jan 24, 2011 9:57 pm
    WoonplaatsCOLON Monnickendam
    CONTACTCOLON

    distributie handmatig of automatische spanner

    door remcow » wo nov 14, 2012 9:59 am

    Goeiemorgen,

    Volgende week wil ik mijn distributie compleet vervangen, tandriem spanner/spanrol en waterpomp,

    nu heb ik daar 2 vragen over,

    1. de auto is van april 98, is dat nog met een handmatige spanner?
    2. de koelvloeistof gaat er natuurlijk ook allemaal uit, er zit nu groen in, kan ik die vervangen voor de roze g12+ ?

    alvast dank voor jullie expertise!
    MG-F Tahiti Blue 1998 117000km, Xenon kit 4300k,
    Rover 200 1.6 Eaton CVT Nightfire red
    Toyota Auris TS,Medium Grey
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    distributie handmatig of automatische spanner

    door RemcovanKuilenburg » wo nov 14, 2012 10:37 am

    Auto heeft een manuele spanrol. Koelvloeistof moet je eerst spoelen maar dat is vrij lastig met je valve er in.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    remcow
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 77
    GeregistreerdCOLON ma jan 24, 2011 9:57 pm
    WoonplaatsCOLON Monnickendam
    CONTACTCOLON

    Re: distributie handmatig of automatische spanner

    door remcow » wo nov 14, 2012 10:42 am

    Ok thanks!, en welke valve is dat? waar kan ik die vinden, want ik wil idd wel alle oude koelvloeistof eruit hebben.
    MG-F Tahiti Blue 1998 117000km, Xenon kit 4300k,
    Rover 200 1.6 Eaton CVT Nightfire red
    Toyota Auris TS,Medium Grey
BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten