door Rob » zo okt 14, 2012 1:34 pm
Geïnspireerd door DBC's titel nav zijn HGF moet ik melden dat ik voor een nieuwe koppeling moet shoppen.
Het zat er al een tijdje aan te komen. Gezien het vreemde geluid bij het intrappen vermoedde ik dat het druklager kapot was.
Ik heb wat how to's bekeken maar ben eigenlijk, zeker gezien het weer niet zo enthousiast hier zelf aan te beginnen. Ik ben nu eenmaal niet in het gelukkige bezit van een garage die groot genoeg is.
Ik vroeg me eigenlijk af wat de beste (snelste)methode is, subframe laten zakken of de Dieter methode die "gewoon"de versnellingsbak opschuift.
Hoeveel arbeidsuren gaan hier inzitten? zelf schat ik een uurtje of acht.