






Carl schreefColongegarandeerd de bovenste draagarm icm met de pen uit de hydragasbol. Onderaan zit er een plastic stofkap, deze gaat wel eens kapot en dan roest de boel na een tijdje met dit geluid tot gevolg.
Hint : als je lowering pins gaat plaatsen scoor dan minstens 1 reserve stofkapset.







RemcovanKuilenburg schreefColonAuto opkrikken wiel er af en met een koevoet proberen je draagarm naar beneden te duwen.

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.