door Kasper » wo jul 27, 2005 9:16 pm
Ja Ik heb er dus wel last van. Volgens mij wordt de spiegel min of meer met frictie vastgezet. Hoe vaste je dus de schroeven (vijzels) aan zult draaien, des te moeilijker wordt de spiegel te verstellen.
Let wel: het is een MK1 met handbediende spiegels, Niks electrisch waar de spiegel in een separate behuizing staat, maar de totale spiegel incl kap worden versteld.
MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel