heb reeds alles vervangen, ttz hgf,waterpomp,thermostaat,inlaatcollector,radiator,
nog eens de radiator,stop op expantievat (ook al 2x) etc...
nu valt het mij eigelijk maar eerst op dat er steeds lucht op het circuit zit,en vooral en veel
in de radiator,kan dit mischien toch duiden op een probleem met de radiator of de koelleiding
hier naar toe??ik heb laatst de jiggle valv aan de motorblok(op de koelleiding) een overbrugt
omdat deze bij hogere toeren steeds afsluit,maar ook dat bracht geen oplossing.
ik dacht dat als er druk opgebouwd word in de motor en de jiggle valv steeds open is voor lucht
deze dan automatisch in het expantievat zou komen en daar dan via overdrukklep wel zou verdwijnen
maar zit daat toch precies een beetje fout??iemand nog ideeen????


