BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1
Het lekt hier...
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Het lekt hier...

    door Ultimate » vr sep 07, 2012 4:37 pm

    Eergisteren mijn LLW-kit geplaatst, deze gevuld met nieuwe blauwe koelvloeistof en vervolgens de F weer in de garagebox gezet.
    Gister kom ik bij mn F aan, zie ik dus een hele plas koelvloeistof liggen 8-/
    Reservoir weer bijgevuld en gaan rijden... hele dag zonder problemen en zonder lekken!

    Nu kwam ik vandaag weer bij mn F en ja hoor, weer een plas koelvloeistof.
    Uit het reservoir is ongeveer een kwart gelopen, dus hard gaat het niet, maar toch.
    F op blokken gezet en gaan zoeken naar een lek maar kon helemaal niks vinden.
    Hier druppelde het:

    Afbeelding

    Het enige wat ik kon vinden leek er op dat de vloeistof tussen de kop en cilinders door kwam.

    Afbeelding

    Dus veel frustratie, geen resultaat...
    Ten slotte maak ik ook nog een nippel kapot:

    Afbeelding

    Deze zit dus vast op die plastic unit waar 'injection' op staat.
    Moet ik dan nu dus dat hele ding vervangen omdat er 1 nippeltje afbreek, CRAP!
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    Re: Het lekt hier...

    door Tukker » vr sep 07, 2012 5:02 pm

    shit dus, kan je vast nog wel verlijmen of een schroefdraad aanbrengen.
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    Re: Het lekt hier...

    door Sander » zo sep 09, 2012 7:39 pm

    Ik heb nog een vvc type inlaat liggen zonder de letters vvc erop. Deze kan ik aanpassen zodat hij op een mpi past. Onder de inlaat zit het thermostaat huis. Daar lijkt je lek vandaan te komen.
    Building >200BHP K-series
BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten