door The_Ripper » wo aug 22, 2012 6:15 pm
Beste,
Gisteravond mijn auto uitgeleend aan een vriend (mgf 1997).
Mijn versnellingsbakkabels zijn 5000km geleden vervangen.
Een dag na het uitlenen komt de vriend terug met het volgende probleem:
- Hij pakt alle versnellingen, behalve versnelling 5
- versnelling 2 en 4 (en achteruit) doen het zoals het behoort, maar 1 en 3 moeten zóver naar voren geduwd worden om in de versnelling te krijgen dat je het middenconsole raakt.
Eens in de versnelling hoor je niks geks o.i.d.
Ik hoor graag enige opties waar ik mee aan de slag zou kunnen.
MG-F Antraciete 1997 met Trophy 160 blok, TF omgebouwd (int. + exter.)
Mods: Milltek quad uitlaat, Spacers, 17" Evolution, Seat Leon splitter, Xenon, K&N filter, Ground Zero underseat subwoofer + versterker, Sparco versn. pook, LED's, Alcantara raamstijlen, Carbon achterklep + raamstijlen
Daily: Mini Cooper S JCW 211pk, GP onderstel + Bastuck RVS Exhaust