door arjob » do jul 12, 2012 7:53 pm
Goedeavond
Heeft er iemand een foto van de linkerkant van het blok.
Ik heb naar aanleiding van mijn koelproblemen,
Vandaag mijn vloeistof gevuld en de motor warm gereden.
De motor blijft keurig op temperatuur,echter heb ik de lek gevonden
aan de linker/bestuurderskant zie ik aan de bovenkant een straal met een boogje uit het blok spuiten
daarom ben ik benieuwd wat daar zit
hoop op reacties !
groet arjo
voor de fun: MGF 98
voor de week: Volvo v50 2012
voor de vrouw: Kia picanto 2012