BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1
vraagje linker kant blok
  • Avatar gebruiker
    arjob
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 46
    GeregistreerdCOLON vr jul 06, 2012 4:39 am
    WoonplaatsCOLON Zwijndrecht
    CONTACTCOLON

    vraagje linker kant blok

    door arjob » do jul 12, 2012 7:53 pm

    Goedeavond

    Heeft er iemand een foto van de linkerkant van het blok.

    Ik heb naar aanleiding van mijn koelproblemen,
    Vandaag mijn vloeistof gevuld en de motor warm gereden.
    De motor blijft keurig op temperatuur,echter heb ik de lek gevonden

    aan de linker/bestuurderskant zie ik aan de bovenkant een straal met een boogje uit het blok spuiten
    daarom ben ik benieuwd wat daar zit

    hoop op reacties !

    groet arjo
    voor de fun: MGF 98
    voor de week: Volvo v50 2012
    voor de vrouw: Kia picanto 2012
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

    Re: vraagje linker kant blok

    door Rob » do jul 12, 2012 8:15 pm

  • Avatar gebruiker
    arjob
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 46
    GeregistreerdCOLON vr jul 06, 2012 4:39 am
    WoonplaatsCOLON Zwijndrecht
    CONTACTCOLON

    Re: vraagje linker kant blok

    door arjob » do jul 12, 2012 9:12 pm

    Dit is nog eens een makkelijke site

    Weet je ook nog een site om slangen te bestellen :)


    Arjo
    voor de fun: MGF 98
    voor de week: Volvo v50 2012
    voor de vrouw: Kia picanto 2012
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

    Re: vraagje linker kant blok

    door Rob » do jul 12, 2012 10:16 pm

    denk dat je deze bedoeld

    http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-PEH000090

    Ik weet niet of er een mg dealer bij je in de buurt zit maar normaal heeft hij deze wel op voorraad.
    Even rondbellen dus Of gewoon even op artikelnummer zoeken bij B&G (onze sponsor) bijvoorbeeld
BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten