

arjob schreefColonis overigens de eerste keer na aanschaf (afgelopen vrijdag )



ErikB schreefColonGebeurde dit in een situatie met file of tijdens vlot rijden ?



arjob schreefColonde rook was inderdaad waterdamp
arjob schreefColonwat gebeurt er
de temp meter stijgt tot 3 boven de midden
en ik ben gestopt
arjob schreefColonwaterdamp aan de linker kant
gewacht en gelijk koelvloeistof bijgevuld
en uiteraard vloeistof onder de auto
arjob schreefColondaarna overigens normaal doorgereden
en geen probleem op ca 10 kilometer die ik nog moest








Rob schreefColonAls het er echt uitloopt bij een koude motor (dus geen druk op het systeem) zou k er normaliter vanuit gaan dat het een slang betreft.
Dat betekent niet dat er geen schade aan je koppakking is. Ik neem toch aan dat de daeler toch iets van garantie heeft gegeven en de schade betaalt, zeker als het probleem al bekend was.
Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.