Op een ritje door Drenthe wou hij, na een terrasbezoek, allen maar achteruit rijden.
De pook voelde lam aan en deed niets. Na een keer of twintig achteruit om het volle terras rereden te hebben
Gelukkig de pechonderweglijn van Bruno te pakken gekregen en hij dacht dat het probleem bij de bak zat, cq de kabel uit de houder lag. Auto opgekrikt ( ook de eerste keer ) en inderdaad de Dokter had gelijk.
Het geheel terug in de houder gedrukt en voila, het probleem geklaard. Toen een paar rondjes vooruit om het nog vollere terras gereden
Bruno, nogmaals hartelijk bedankt !
En nog een mooie Tour de Lux.




