BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1
Pakking uitlaatspruitstuk/lichtje servo
  • philipvanv
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 526
    GeregistreerdCOLON ma feb 16, 2009 7:51 pm

    Pakking uitlaatspruitstuk/lichtje servo

    door philipvanv » di jun 19, 2012 10:09 pm

    Ik heb daarnet het uitlaatspruitstuk opnieuw gemonteerd met een nieuwe pakking en toen ik de motor startte begon die redelijk te roken. Is dit normaal? Na verloop van tijd stopte het wel...

    Verder is ineens het lichtje van de servo plots beginnen branden. Ik heb dit eens gehad toen de kabel van de snelheidsmeter los was, maar daar ligt het nu niet aan, aangezien de auto niet bewogen is...
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    Re: Pakking uitlaatspruitstuk/lichtje servo

    door Kasper » di jun 19, 2012 11:01 pm

    servo bedoel je waarschijnlijk de stuurbekrachtiging in dit geval mee.

    Zal prima kloppen als je stationair en stilstaand met gas bijgeven hebt onderzocht of je uitlaat lekt.
    Gewoon even opnieuw starten en rijden, dan is het vanzelf over.

    (je hebt gas gegeven (boven 3000 RPM of zo) dan denkt de auto dat je rijdt echter de wielsensoren (ABS) hebben dat niet opgemerkt en denken dat je slipt waarop de stuurbekrachtiging denkt dat je niet stuurt en laat merken dat die nog paraat is)
    Vergelijkbaar als met die snelheidsmeterkabel, maar dan anders.....

    Ook dat stinken en roken van de nieuwe pakking gaat vanzelf wel over. (mits het een goede pakking is)
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • philipvanv
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 526
    GeregistreerdCOLON ma feb 16, 2009 7:51 pm

    Re: Pakking uitlaatspruitstuk/lichtje servomotor

    door philipvanv » wo jun 20, 2012 11:29 am

    Dus van MG mag ik dan ook aan de lichten niet woest staan gas geven om veel lawaai te maken? Zo flauw ;)

    Anyway, bedankt voor de reactie, ik dacht ook wel al zoiets, maar wou even zeker zijn...
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    Re: Pakking uitlaatspruitstuk/lichtje servo

    door Kasper » wo jun 20, 2012 12:05 pm

    Inderdaad het bij het stoplicht te veel opjagen van "petjes"volk in de spreekwoordelijke Golf, Civic of weet ik wat voor mobiel, geeft je direct een rode "kaart"
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • philipvanv
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 526
    GeregistreerdCOLON ma feb 16, 2009 7:51 pm

    Re: Pakking uitlaatspruitstuk/lichtje servo

    door philipvanv » zo jun 24, 2012 12:38 pm

    Het lampje is inderdaad uitgegaan door even te rijden...
BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten