Ik vind uw uitlijning toch wel ver van ideaal. Uitgaande van 15" velgen moet de sporing per wiel 0,57mm zijn. Dat komt dan overeen met 0°10' welke de officiele MG opgave is. Jij zit op elk wiel ver van deze waarde's.
Je rijd dan wel op power flexen maar bijna 3mm toe-in totaalspoor op een aangedreven achteras vind ik toch wat veel, dit zorgt voor enorme aandrijf- en gas los reactie's die jij nu volgens mij enorm ondervind. Dus hier zou ik al naar 1mm toe-in gaan wat overeen komt met een +0,5mm per wiel
Vooraan staat je totaalspoor op dik 3mm toe-out

, dat word enkel toegepast op aangedreven voorassen. MG opgave is hier 1mm toe-out wat overeenkomt met -0,5mm per wiel. Hier zou ik echter ook eerder naar een toe-in spoor gaan van +0,5mm per wiel.
Dan zou hij toch al wat beter moeten rijden, zoals uw uitlijning er nu bij staat gaat uw F bij gladde weg omstandigheden( hevige regen of sneeuw) gegarandeerd in het decor.