ze staan er helemaal nog niet op, enkel los, voor de foto, maar ik denk dat het dus niet gesmaakt wordt. Zelf ben ik ook in dubio, en Remco vindt het zoals gewoonlijk ook maar niks

....sterker nog, ook Inge is tegen, dus gaan we voor de gewichtswinst, en dus geen hoops !